Angajati
Avem o viziune foarte clară despre cum vrem să ne dezvoltăm ca brokeri, iar fundația acestei viziuni o reprezintă oamenii din echipa noastră.
Pentru a construi un colectiv unit și productiv, considerăm că avem responsabilitatea de a ne menține angajații motivați și mulțumiți.
Ce îţi oferim:
- Salariu motivant
- Sistem de plată cu autodepășire
- Acces la concursuri interne și externe
- Posibilitatea participării la programe de dezvoltare profesională și personală
- Programe de recunoaștere a atingerii obiectivelor
- Posibilitatea de avansare ierarhică
Suntem încrezători că vei vedea avantajele oportunităților pe care le oferim, așa că ni se pare important să știi și tu ce calități căutăm la un potențial angajat.
Ce asteptari avem de la tine?
Fie că ai experiență în domeniul asigurărilor sau dorești să începi o carieră în acest domeniu, ai nevoie de competențe profesionale dar și de anumite trăsături de caracter, esențiale pentru o carieră de succes.
Ambiție și dorință de a avansa pe plan profesional
A nu se confunda cu egoism sau răutate, ambiția reprezintă combustibilul care îți da energia și motivația necesară să te implici cu adevărat în ceea ce faci, pentru a îți atinge scopurile. Atunci când angajații noștri doresc să se afirme, întregul colectiv beneficiază de resursele necesare pentru a evolua împreună. Creând o echipă dinamică și ambițioasă, putem să ne dezvoltăm și să va oferim, cât mai multe oportunități să va afirmați.
Comunicare și o atitudine relaxată în privință colaborării cu ceilalți colegi
Ne dorim să putem discuta ușor cu tine și să avem încredere că vom comunica sincer. Lucrul în echipă este foarte important, iar fără o colaborare bună nu vom reuși să performăm la adevaratul nostru potențial.
Respect față de clienți, respectul față de sine
Este foarte important pentru noi că fiecare membru al echipei să trateze clientul cu același respect cu care îl tratam și noi. Atunci când întâmpinăm probleme sau avem o zi grea la birou, respectul față de ceilalți și față de noi înșine, ne amintește că avem responsabilitatea de a ne comporta profesional și etic indiferent de circumstanțe.
Dacă îți place ce avem de oferim, consideri că ești persoana potrivită și vrei sa ni te alaturi, trimite-ne CV-ul și un mesaj în care să ne spui câteva lucruri despre tine la adresă: job@mirabroker.ro
Asistenti Broker
Ne ocupăm activ de dezvoltarea societăților de asistență în brokeraj cu care colaborăm și de crestera portofoliului de clienți ai asistenților Mira.
Te așteptăm cu drag în Echipa Mira și sperăm să te motiveze avantajele pe care ți le oferim atunci când ni te alături.
Care sunt avantajele?
- Vei face parte dintr-o societate de brokeraj cu o reputație foarte bună pe piața de asigurări și beneficiezi de încrederea asociată cu numele nostru.
- Avem contracte cu cele mai bune societăți de asigurări, spre deosebire de majoritatea societăților de brokeraj din România.
- Îți punem la dispoziție o varietate foarte mare de produse, atat pentru persoane fizice cât și corporate, pe care le intermediem.
- Nu ne tratăm partenerii „procedural”, ci ne implicăm activ în dezvoltarea lor, oferindu-le suport și consultanță pentru a își atinge obiectivele. Consolidarea unei relații apropiate cu asistenții noștri este unul din țelurile noastre principale (link intern către pagină “Despre Noi” unde scrie acest lucru)
- Ca Asistent Mira, poți opta să parcurgi un program special creat pentru tine, prin care ne asigurăm că beneficiezi de toate resursele necesare pentru a avea succes.
- Făcând parte din Echipa Mira Sol. Brk. ești într-un parteneriat cu brokeri profesioniști, care au întâlnit toate spețele posibile în domeniul asigurărilor și care te pot ghida cu succes în rezolvarea oricăror cazuri, indiferent cât de dificile.
- Ai la dispoziție un consultant dedicat relației dintre tine și Mira. Acest consultant îți va cunoaște toate cazurile și este mai mult decât pregătit să te ghideze spre emiterea cu succes a polițelor.
Ce asteptari avem de la tine?
Acum că știi ce îți oferim, considerăm că este corect să știi și ce ne dorim, la rândul nostru, de la viitorii asistenți.
Simț antreprenorial
Este foarte important, să îți dorești să ai propria ta afacere, să fii propriul tău șef și să îți asumi atât avantajele cât și responsabilitățile acestui rol. Noi te putem consulta în privința celui mai bun mod de a te manageria dar, în final, contează cât de mult îți dorești să ai propriul business și cât de importantă este independența pentru tine.
Ambiție și dorință de afirmare
Ambiția este combustibilul care te va energiza în zilele dificile și care nu te va lăsa să te culci pe o ureche atunci când începi să culegi recompensele muncii tale. Este o calitate esențială pentru un asistent de succes.
Personalitate prietenoasă și comunicativă
Această meserie presupune să interacționezi cu mulți oameni din diverse medii și comunității. O atitudine prietenoasă și relaxată transformă întâlnirile cu potențialii clienți din simple prezentări în conversații interesante care duc la semnarea poliței și la o relație mai plăcută cu viitorul client.